Reklamační řád

1. Vrácení zboží v zákonné 14-denní lhůtě



Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká.

Obchod doporučuje spotřebiteli, aby při podávání stížnosti použil reklamační formulář. Použití reklamačního formuláře není za žádných okolností nutné k tomu, aby obchod mohl reklamaci posoudit, může však přispět k urychlení reklamačního řízení.

 

Lhůta pro vrácení zboží

  • Trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno odstoupení od smlouvy.
  • Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy.

    Jak postupovat

    • E-mailem nás informujte o odstoupení od smlouvy + jakým způsobem nám zboží vracíte (poštou, osobně, kurýrem)
    • Zboží uveďte do původního stavu, vyplňte vzorový Formulář o odstoupení od kupní smlouvy.pdf  
    • Zboží pak neodkladně pošlete na naši adresu: Horečky 2436, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm
    • V případě zaslání zboží na jinou adresu, než výše uvedenou, nebude zboží převzato a vrátí se Vám zpět.

      Vrácení peněz

      • Proběhne do 14 dní od doručení vráceného zboží, na účet Vámi uvedený na formuláři.

       

      2. Reklamace


      Jak postupovat

      • Informujte nás nejprve e-mailem na: eshop@unit4men.cz, nebo telefonicky na: +420 773 881 980 s popisem vady / fotografií poškozeného zboží.
      • Doporučujeme spotřebiteli, aby při podávání reklamace použil šablonu reklamačního formuláře.

      Stáhněte si reklamační formulář:  reklamacni formular.pdf

      • Následně navrhneme: řešení situace bez nutnosti zasílat zboží zpět / nebo k vrácení zboží na naši dodací (korespondenční) adresu.
      • V případě zaslání reklamového zboží - jej pošlete na naši adresu: Horečky 2436, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm.
      • V případě zaslání zboží na jinou adresu, než výše uvedenou, nebude zboží převzato a vrátí se Vám zpět.

      Lhůta pro vyřízení vaší reklamace

      • Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.
      • Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

      Když je zboží poškozené

      • Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
      • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu +420 773 881 980

      Když bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

      • Obratem nám zavolejte, nebo nám napište emailem.

      Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.